week 5 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu

Door: anoukkelly

Blijf op de hoogte en volg Anouk Ubels

10 Juli 2012 | Nederland, Groningen

Kalispera!

Hier weer een berichtje van het zonnige Kos!
Inmiddels is onze 5e week begonnen.
Op stage is nog niet heel veel veranderd. We gaan nog steeds elke dag naar het strand, waar we de hele dag moeten wachten tot dat er een klant naar ons toe komt. Als er te veel wind staat worden we naar binnen gehaald waar we al helemaal niks doen.

We hebben wel al de balinese en de deep massage geleerd. Maar daar doen we verder niet zo heel veel mee.

Leon en Jasper zijn inmiddels ook een weekje langs geweest. Hun hadden een scooter gehuurd dus konden we mooi een paar leuke plaatsjes bezoeken. We zijn naar Zia geweest, een plaatsje in de bergen. We zijn ook nog een dag naar het waterpark geweest. Waar we veel wondjes aan over hebben gehouden.

Diana van school is langs geweest en we zijn gezellig met z'n 7en uit eten gegaan in Kefalos. Daarna heeft ze een bezoekje gebracht aan onze stage plek.

We zetten er snel weeer een berichtje op!

Kus Anouk en Kelly

• 13 Juli 2012 - 11:15

Opa En Oma Ubels:

wij gaan 4 weken naar soerendonk
    hopen op mooi weer we hebben nu
    water genoeg sucses met je stage en laat de familie maar wat zien .
    opa

• 15 Juli 2012 - 16:38

Tante Corrie Waijer.:

Hoi Anouk. Ik volg jou ook een beetje op Kos. Fijn dat het zo goed
    gaat. Je ziet zo ook nog veel van het
    eiland zelf. De groetjes, tante Corrie.