De tweede week - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu De tweede week - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu

De tweede week

Door: anoukkelly

Blijf op de hoogte en volg Anouk Ubels

25 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal!

We zitten hier inmiddels alweer twee week!
Het weer is heerlijk de stage daarin tegen wat minder..

’S ochtends beginnen we samen op het strand en wisselen we elkaar zo de hele dag een beetje af.
Helaas hebben we een collega waar we minder goed mee overweg kunnen(en we zijn niet de enige, iedereen vind hem een ‘malaka’ zoals ze het hier noemen) maar verder gaat het allemaal prima hier!

Afgelopen nacht zijn we op stap geweest in de barstreet van Kos stad, van te voren hebben we samen met Gerke en Danique ( die in hier in Kos stad ‘wonen’) wat gegeten bij de mexicaan wat erg lekker was! (Wel erg veel pepers!) rond een uur of half 5 zijn we richting het huisje van Gerke en Danique gegaan met een taxi aangezien we niet meer met twee man op een fiets mogen van de verhuurder..

’S ochtends hebben we eerst wat gegeten bij de Elite bar om de hoek, daar hebben ze een zwembad waar we gebruik van mogen maken.
Rond een uur of een zijn we in een prop volle bus(met ongeveer 35 graden) naar ons huisje in Marmari gegaan. Waarna we later zijn gaan paardrijden. Na eerst een zoek toch door de middel of no where hebben we het dan toch gevonden. We kregen een broek, sokken, schoenen en een cap (zie foto’s) en konden eigenlijk gelijk op ons paard stappen. Eerst reden we over het strand erg mooi!( ‘Jammer’ genoeg was dit een naakt strand….) daarna zijn we over zandpaadjes gekomen en hebben we nog een schildpad gezien in het water tussen de takken door!
Rond half 5 zijn we naar het strand gegaan en hebben we met z’n vieren wat gegeten bij Artemis (een restaurantje waar we vaak zitten te skypen, en waar onze grote vrienden werken)
Daarna zijn Gerke en Danique weer met de bus naar huis gegaan en gaan wij morgen weer beginnen aan onze nieuwe stageweek. Hopen dat we deze week meer nieuwe dingen gaan leren..

Tot snel!

• 25 Juni 2012 - 18:48

Sieta Greidanus:

Hoi, wat voor cijfer had je voor Nederlandse taal vraag ik me af, er staan toch wel wat foutjes in dames. Eerst even nalezen voordat je de knop plaatsen indrukt.
    En de stage iets minder wat bedoel je daarmee de handelingen die je moet verrichten of het is nog niet zo druk of bedoel je daarmee die irritante collega naar wat ik begreep die beachboy.
    Aan de weerkaart te zien is de temperatuur meer dan prima, hier is het helaas anders, maar de zomer is net begonnen dus we wachten af.
    Groetjes

• 26 Juni 2012 - 07:11

Christa:

Hee Sta met 30 en meer heb je zweethanden en dan glibberen ze van de toetsen:-) Succes met jullie derde week.

• 26 Juni 2012 - 17:44

Anita Ubels:

Heel leuk die berichtjes! Volhouden hoor ik hoor uit allerlei hoeken van mensen die het lezen. Succes met jullie 3e week en tot over 2 en een halve week dan maar he??!!
    Doeiiiiiiiiiii

• 27 Juni 2012 - 17:45

Oma Nijveen:

Leuk om je belevenis even te lezen je steekt er altijd wat van op geniet er van een knuffel en de groetjes van opa en oma Nijveen

• 08 Juli 2012 - 11:22

Jeannet:

he anouk, leuk om weer wat te lezen over jullie belevenissen.Ben best een beetje jaloers op je als ik de foto's bekijk.Mooi weer, prachtig land,geniet er maar van.Heel veel plezier volgende week met de Onnenaren die bij je komen.
    Ik zal aan je denken als wij over twee week weer achter de hoppers kunnen zitten(haha)
    liefs Jeannet