dag 7 en 8 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu dag 7 en 8 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu

dag 7 en 8

Door: anoukkelly

Blijf op de hoogte en volg Anouk Ubels

15 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Woensdag 13 juni
Ook vandaag moesten we om 10 uur beginnen. We hebben in de ochtend op elkaar de massage geoefend en hebben handdoeken opgevouwen. Na de lunch zijn we naar het strand gegaan waar we tot het eind van de middag hebben gewerkt. We hebben daar zo ongeveer vanaf half 2 tot kwart voor 4 niks gedaan. Alleen maar mensen begroeten: calimera, calispera. Om kwart voor 4 kwam er iemand voor een rug en nek massage. Anouk heeft deze behandeling gegeven. Gelijk daarna kwam er een 2e klant die een voeten massage wou, die heeft Kelly gegeven. Allebei de massages duren 30 minuten. op het strand zijn er alleen massages van 30 minuten of 60 minuten. Daarna moesten we wachten tot 10 voor 6 en mochten we de boel weer gaan opruimen samen met kostas. ’s Avonds hebben we uiteraard voetbal gekeken bij Artemis, een restaurantje waar we vaak heen gaan.

Donderdag 14 juni
Vandaag zijn we begonnen op het strand. We hebben alles klaar gezet en hebben daarna weer gewacht tot er een klant kwam. Maaaaar vandaag kwam er niemand. Om half 3 werden we van dienst gewisseld omdat het vandaag erg warm was. Toen hebben we in de spa een grote bult met handdoeken opgevouwen samen met kostas en hebben we een paar griekse woordjes geleerd. Rond half 6 mochten we weer naar het strand toe om het daar weer op te ruimen. We hebben vanavond het avond eten bij het hotel maar even afgeslagen want het zag er niet al te smakelijk uit vandaag. Toen we vrij waren zijn we gelijk maar de zee in gegaan want het was vandaag hartstikke warm, 36 graden. Daarna zijn we wat gaan eten bij Stella Maris. Toen zijn we nog even op het strand geweest en hebben we een drankje gedaan bij Artemis. Morgen en overmorgen zijn we vrij. We gaan eerst eventjes naar het strand in de ochtend en rond 2 uur nemen we de bus richting Kos stad.

• 15 Juni 2012 - 17:36

Christa:

De eerste week zit er op meiden. Wij zijn trots op jullie.

• 19 Juni 2012 - 13:41

Gieneke:

Leuk om jullie verslagen te lezen. Schrijf vooral door!
    Kus Harm en Gien