dag 3 en 4 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4

Door: anoukkelly

Blijf op de hoogte en volg Anouk Ubels

10 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Hello people!

Op dit moment zitten we bij sunset een restaurantje aan de zee. Hier hebben we wat gegeten. Een heel oud mannetje maakt hier alles zelf en het was heerlijk! Morgen avond gaan we eten bij palazzo del mare, we zijn benieuwd wat voor eten we daar krijgen.

Gisteren zijn we met de bus naar kos stad gegaan. Toen we de bus uit stapten werden we geroepen door een mannetje aan de over kant van de straat die ons heeft uitgelegd hoe je bij de haven komt waar alle restaurantjes en cafe’s zijn. We hebben met de andere dames van noorderpoort afgesproken. Gerke, danique, annemiek en sharmaine. Rond 4 uur hadden we afgesproken bij de camel bar. Een Nederlandstalig cafe waar je ook kroketten, frikadellen en kaassoufflés kunt bestellen. Ideaal dus! Haha. Hier hebben we ook voetbal gekeken, maar laten we het daar maar verder niet over hebben…

’s avonds zijn we met z’n allen op stap gegaan in kos stad. We zijn eerst nog even langs het huisje van gerke en danique gegaan om ons klaar te maken. We zijn toen met z’n 4en op 2 fietsen gegaan, een heel avontuur haha. Die nacht zijn we eerst begonnen bij de camel bar en zijn daarna naar X club geweest, dat is een van de grootste clubs op kos. Daar werd gevraagd of we in de VIP lounge wouden zitten, nou daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen. Daarna zijn we nog naar de bar street geweest. We hebben die nacht bij gerke en danique geslapen, met zen 4en in 2 bedden.

Vanochtend zijn we om 1 uur met de bus terug gegaan naar Marmari, hebben ons daar omgekleed en natuurlijk ingesmeerd en zijn toen naar het strand gegaan.

Morgen hebben we onze eerste stage dag, we zijn heel erg benieuwd wat voor behandelingen wij moeten doen.

We plaatsen snel weer een blog!

Kus Anouk en kelly

• 10 Juni 2012 - 20:58

Frédérique:

Klinkt al zeer goed dames. Dat laten de foto's ook zien!
    Succes morgen op jullie eerste stagedag!
    Liefs Frédérique

• 11 Juni 2012 - 18:17

Nanda Oynhausen:

Hoi dames in kos.
    Van buurvrouw krista heb ik deze site gekregen en opgezocht zodat ik jullie kan volgen over hoe het met jullie daar gaat en wat jullie allemaal voor leuke dingen beleven.
    Heel veel plezier en geniet er van.
    Groeten nanda

• 12 Juni 2012 - 20:47

Krista:

Ik las bij Gerke en Danique dat er een lichte aardbeving was? Hebben jullie ook iets gemerkt?
    En uiteraard: hoe was de eerste stagedag?