Kos dag 1 en 2 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu Kos dag 1 en 2 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Ubels Kelly Greidanus - WaarBenJij.nu

Kos dag 1 en 2

Door: anoukkelly

Blijf op de hoogte en volg Anouk Ubels

08 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal!

Eindelijk zijn we dan aangekomen op Kos. Half 4 vertrokken we vanaf Eelde waarna we eerst een half uur later een tussen stop in Eindhoven hebben gemaakt. Rond kwart over 9 zijn we aangekomen op Kos.

Na een poosje gewacht te hebben op het vliegveld kwam er een busje aangereden van het blue lagoon resort met een bordje waarop stond palazzo del mare, het hotel waar wij stagen lopen. Toen we in stapten reden we eerst naar het blue lagoon village. Dat is ook een hotel van dezelfde organisatie waar ze de auto’s om gingen wisselen. We kwamen toen van een grote bus in een heel klein mini autootje. Daarna heeft het mannetje waarvan we de naam niet verstaan hebben ons laten zien waar palazzo del mare is en zijn daarna naar onze verblijf plaats gegaan.

Toen we aankwamen bij onze verblijfplaats voor de komende 10 weken, hadden ze ons niet verwacht. Ze hadden ons namelijk pas maandag verwacht… We hebben ons aan iedereen voor gesteld en zijn toen naar onze kamer gebracht. Ze had ons verteld dat ze nog niet hadden schoongemaakt en dat was te zien… beestjes in de kasten, vieze vloer en noem maar op. We gingen ons instaleren en kwamen van alles tegen. Ik tilde bijvoorbeeld het bed op waar toen een hele dikke kakkerlak onder vandaan kwam. En toen heeft de grote held Anouk hem dood getrapt. Ook liep er ineens een kikker bij ons op de
vloer.

Morgenvroeg worden we om kwart voor 11 opgehaald door iemand die ons het hotel laat zien waar we de komende 10 week gaan stage lopen. We gaan nu eerst ons klaar maken om te gaan slapen en hopen dat er morgen wat minder beestjes zijn.

vandaag hebben we een rondleiding gehad in palazzo del mare en hebben we fietsen gehuurd. daarna zijn we naar het strand gegaan en hebben daar lekker de hele middag gelegen.
op dit moment zitten we op het terras van cafe bar Artemis waar we net wat gegeten hebben en ondertussen een beetje mee kijken me het EK polen - griekenland. we hoeven maandag pas te beginnen met werken dus we zijn het hele weekend nog vrij. morgen zijn we van plan om naar Kos stad te gaan om daar een simkaart en andere dingen te kopen.

Tot snel!

kus Anouk en Kelly

• 08 Juni 2012 - 18:01

Sieta Greidanus:

Lekker dat je het weekend nog vrij bent kun je de omgeving verkennen en misschien het huisje verder schoonmaken. Is het een huisje of een kamer in een hotel? Denk je er wel om dat je niet verbrand, smeren hoor. Doei

• 08 Juni 2012 - 18:37

Anita Ubels:

Heerlijk heb je al chloor gekocht????
    Maar goed dat je schone lakens bij je hebt? Is dat ook jullie appartement, waar de fietsen voor staan??
    Nou geniet ze he!!!! groeten pap en mam, Jan en Anita

• 08 Juni 2012 - 19:53

Thea:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Het weer is prachtig en de beestjes zullen jullie moeten uitroeien ,haha. Dat is het leuke van reizen. Ik ben benieuwd naar jullie volgende verhaal. Heel veel plezier!!

• 09 Juni 2012 - 09:38

Jeannet:

Hoi Anouk en Kelly,
    Spannend hoor, hoop dat jullie niet nog meer enge beestjes tegenkomen.geniet van het vrije weekend met hopelijk mooi weer. Hier lijkt het wel herfst.
    Alvast succes voor maandag.
    Groetjes uit Onnen